Portál magazínu Transport a Logistika zameraný na motorizmus, dopravu a logistiku

Aktuálna anketa

Aký má podľa Vás zavedenie a dočasné pozastavenie uplatnenia minimálnej mzdy v Nemecku vplyv na činnosť v autodoprave?

Žiaden vplyv.
28 %
Znížili sme počet prepráv do Nemecka ako cieľovej krajiny.
19 %
Prepravy usmerňujeme ako tranzit cez Nemecko.
20 %
Hľadáme náhradné prepravy mimo Nemecka.
33 %

Výsledky starších anket

Anketa s otázkou „Aké sú Vaše očakávania od vlády a rezortu dopravy v podnikaní v autodoprave?“ zaznamenala po 4103 hlasoch nasledovné výsledky:

Všetko je v poriadku, netreba žiadne zmeny.
23 %
Zmeny v mýte sú potrebné na cestách nižších tried v prospech domácich autodopravcov.
20 %
Konkurencieschopnosť podporia kompenzácie pre domácich dopravcov.
21 %
Daňové zaťaženie likviduje domácich autodopravcov.
36 %

Anketa s otázkou „Aký je Váš prístup ku kúpe a prevádzkovaniu vozidiel pri prechode na emisné limity Euro 6?“ zaznamenala po 470 hlasoch nasledovné výsledky:

V súčasnosti nekupujeme vozidlá.
53 %
Obmieňame vozidlá v pravidelných cykloch.
12 %
Uprednostňujeme Euro 5 pred Euro 6.
19 %
Kupujeme Euro 6.
16 %

Anketa s otázkou „Ktorú emisnú normu spĺňa vačšina vozidiel vašej dopravnej firmy? “ zaznamenala po 1115 hlasoch nasledovné výsledky:

Euro 2
50 %
Euro 3
14 %
Euro 4
11 %
Euro 5
25 %

Anketa s otázkou „Vzíde z aktuálnych parlamentných volieb vláda, ktorá umožní lepšie podmienky pre podnikanie autodopravcov?“ zaznamenala po 551 hlasoch nasledovné výsledky:

Určite áno
9 %
Skôr áno
25 %
Nič sa nezmení
49 %
Skôr nie
6 %
Určite nie
11 %

Anketa s otázkou „Čím budú podľa Vás poháňané dopravné prostriedky v budúcnosti?“ zaznamenala po 1330 hlasoch nasledovné výsledky:

fosílnymi palivami (nafta, benzín)
11 %
plynom - CNG, LPG, vodík
54 %
elektrickou energiou
23 %
bionaftou (z rastlinného oleja)
5 %
iné
7 %

Anketa s otázkou „Aký je Váš názor na organizovanie najväčšieho stretnutia autodopravcov na Slovensku TRUCK ARÉNA, ktorý sa každoročne koná v júni na letisku v Piešťanoch: “ zaznamenala po 175 hlasoch nasledovné výsledky:

Chodím tam rád a teším sa na TRUCK ARÉNU
65 %
Nechodím tam pravidelne, ale akcia je dobrá
16 %
Podujatie je príliš veľké a malo by sa vrátiť do kempingu
2 %
Stačilo by, keby TRUCK ARÉNA bola každý druhý rok a veľká
7 %
Situácia v autodoprave nie je priaznivá pre akciu ako je TRUCK ARÉNA
10 %

Anketa s otázkou „Aký výsledok očakávate od plánovaného auditu mýtneho systému? “ zaznamenala po 85 hlasoch nasledovné výsledky:

Mýtny sytém sa doladí a bude bez chýb
19 %
Neviem ako a či bude audit účinný
48 %
Audit bude zbytočný a nič sa na základe neho nevyrieši
33 %

Anketa s otázkou „Ako by sa mala doriešiť kauza elektronického mýta? “ zaznamenala po 1093 hlasoch nasledovné výsledky:

Mýto je zavedené excelentne a netreba na ňom nič upravovať
15 %
Mýto má drobné nedostatky, ktoré treba napraviť
17 %
Mýto je poruchové, často vypadáva spojenie a kazia sa OBU jednotky
12 %
Mýto treba zredukovať na rozsah ciest 1. triedy (požadovaný UNAS) a odstrániť nedostatky
22 %
Mýto je od začiatku nastavené zle, treba ho zrušiť a vyhlásiť nový tender na dodávateľa
34 %

Anketa s otázkou „Pomáhajú Vám políciou zverejňované informácie o radaroch a hliadkach na cestách?“ zaznamenala po 88 hlasoch nasledovné výsledky:

Áno, každé ráno si prehľad hliadok prečítam a potom sadnem do auta
9 %
Áno, informácie si pozriem iba ak idem na dlhšiu trasu po Slovensku
42 %
Nie, napriek zverejňovaniu tieto informácie nevyhľadávam
31 %
Nie, dodržujem rýchlosť a tým pádom mi to je jedno
15 %
Nevedel(a) som, že polícia už zverejňuje takého informácie
3 %

Anketa s otázkou „Zabezpečí nová vláda lepšiu dopravnú infraštruktúru v menej rozvinutých regiónoch SR?“ zaznamenala po 405 hlasoch nasledovné výsledky:

určite áno
13 %
skôr áno
34 %
skôr nie
28 %
vôbec nie
18 %
je mi to jedno
7 %

Anketa s otázkou „Myslíte si, že sa na Slovensku stavajú cesty a diaľnice za primerané ceny?“ zaznamenala po 402 hlasoch nasledovné výsledky:

áno
6 %
nie
86 %
to závisí od konkrétneho úseku, zákazky
8 %

Anketa s otázkou „Čo si myslíte o platení mýta pre motorové vozidlá nad 3,5 t na cestách 1. triedy od 1. marca 2010?“ zaznamenala po 680 hlasoch nasledovné výsledky:

absolútne súhlasím, mýto sa malo platiť už dávno predtým
6 %
súhlasím, pokiaľ sa tým zvýši kvalita týchto ciest
15 %
súhlasím s mýtom na diaľniciach, nesúhlasím s ním na cestách 1. triedy
47 %
nesúhlasím s platením cestného mýta všeobecne
3 %
mýto je biznis malej skupiny ľudí, ktorý sa na ňom obohacujú a problémy a úroveň cestnej siete v SR nevyrieši
29 %

Anketa s otázkou „Myslíte si, že by mal minister dopravy s partnermi vyriešiť kauzu mýta: “ zaznamenala po 250 hlasoch nasledovné výsledky:

znížením spoplatnenia ciest 1. triedy na 333,4 km
58 %
pozastavením spoplatnenie ciest do 30.6.2010
7 %
znížením cien spoplatnenia súčasného rozsahu ciest 1. triedy o 50 %
29 %
zavedení mýta v plnom rozsahu čo najskôr
6 %

Anketa s otázkou „Ako dlho bude trvať štrajk autodopravcov od 1. februára 2010?“ zaznamenala po 81 hlasoch nasledovné výsledky:

1 deň
6 %
2-3 dni
27 %
4-6 dní
19 %
týždeň a viac
43 %
2 týždne a viac
5 %

Anketa s otázkou „Priniesol podľa Vás nový cestný zákon očakávané zmeny ako väčšiu bezpečnosť na cestách alebo odstránenie pirátov z našich ciest?“ zaznamenala po 233 hlasoch nasledovné výsledky:

a) Zhoršil podmienky cestným dopravcom
35 %
b) Nepriniesol, kvôli vyšším pokutám naň doplácajú rádoví vodiči
54 %
c) Zmeny síce boli prínosom, ale svoj účel nesplnili na 100 %
8 %
d) Myslim si, že nový cestný zákon pomohol a konečne urobil na našich cestách poriadok
3 %

Anketa s otázkou „Ako hodnotíte úspešnosť vlády SR v boji proti hospodárskej kríze?“ zaznamenala po 140 hlasoch nasledovné výsledky:

Boj s krízou iba predstiera a bolo by lepšie, keby vôbec nezasahovala.
56 %
Vláda reaguje pomaly a nepružne, preto sa jej nedarí následky krízy zmierňovať.
14 %
Vláda sa snaží s krízou bojovať, ale dalo by sa to robiť aj efektívnejšie.
20 %
Myslím si, že vláda bojuje proti krize veľmi úspešne.
9 %

Anketa s otázkou „Čo sa vám na stránke páči?“ zaznamenala po 175 hlasoch nasledovné výsledky:

Stále nové články
79 %
Rozsiahlosť problematiky
10 %
Prehľadnosť
10 %