Správy | Aktuality | Témy

DPDgroup prepravila počas najvyťaženejšieho dňa v roku 7,5 milióna balíkov

DPDgroup pokračuje v náraste počtu prepravených zásielok. V roku 2017 prepravila 1,2 miliardy zásielok po celom svete.

Najvyťaženejší deň, 18. december, si pripísal na svoje konto 7,5 milióna prepravených balíkov. Počet zásielok rastie aj na Slovensku. Popri spoľahlivej a efektívnej preprave sa kuriérska spoločnosť DPD, člen skupiny DPDgroup, sústredí na technologické inovácie či znižovanie dopadu svojej činnosti na životné prostredie.
 
Počet celosvetovo prepravených zásielok vzrástol v rámci DPDgroup v porovnaní s predchádzajúcim rokom o 10 %. Podiel na tom majú aj cezhraničné zásielky, ktoré rástli v roku 2017 o 11 %. V roku 2017 nakúpilo online zo zahraničnej webstránky 54 % Európanov, ukázal prieskum E-shopper barometer. Platí, že 67 % z nich už predtým využilo služby európskych stránok. Približne 39 % nakupovalo v susedných krajinách a 67 % nakupujúcich využilo webstránky mimo Európy, prevažne z Číny (44 %) a USA (31 %). Aj vďaka medzinárodnému zázemiu DPD tak majú online zákazníci istotu, že zásielka im bude doručená včas a bezpečne.
 
Pôsobenie DPD na Slovensku sa nesie v znamení technologických inovácií, ktoré zákazníkom zvyšujú komfort a efektivitu doručovania. „Patríme do silnej medzinárodnej prepravnej siete DPDgroup, vždy však pre nás zostane prioritou vnímať aj potreby lokálneho trhu. Byť takpovediac v ľudskom kontakte s našimi zákazníkmi. Napĺňať tento cieľ sa nám darí nielen na Slovensku, ale aj na medzinárodnej úrovni. Uvedené výsledky celej skupiny nás o to viac tešia a hodnotíme ich ako dôležitú spätnú väzbu,“ uviedol Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD na Slovenku.
 
Vysoký štandard služieb DPD na Slovensku a zodpovedný prístup k zákazníkom dokladuje aj nízky počet reklamovaných zásielok. Ten v roku 2017 tvoril 0,026 % z celkového počtu prepravených balíkov. Celkovo slovenskí zákazníci podali reklamáciu v 2 288 prípadoch, pričom 1 987 z nich bolo v riadnom reklamačnom procese uznaných.
 
 
 

Prečítajte si aj

Back to top button