Motorizmus

Najžiadanejšie úžitkové vozidlá v Európe vyrážajú nacestu po Slovensku

Renault je európskou jednotkou v predaji úžitkových vozidiel už 14 rokov (od roku 1998).

V roku 2011 sa v Európe predalo celkovo 342 482 úžitkových vozidiel značky Renault, čo znamená 15,6% podiel na trhu. Na Slovensku sa najviac darí modelu Trafic (2. miesto na trhu v rámci segmentu malých furgonov) a modelu Master (4. miesto v rámci segmentu). Spoločnosť RENAULT Slovensko si pre svojich firemných zákazníkov už po tretí krát pripravila špeciálnu formu prezentácie: Business Tour, ktorou chce poukázať na najširšiu ponuku a kompletný modelový rad úžitkových vozidiel Renault. Okrem samotných modelov úžitkových vozidiel budú na Business Tour predstavené 2 centrálne a 4 lokálne prestavby, ktoré riešia špecifické požiadavky zákazníka.
Vozidlá Renault sú moderné, spoľahlivé a poskytujú úspornú prevádzku. Vďaka týmto vlastnostiam sú obľúbené aj vo vozových parkoch firiem každej veľkosti. Modelová ponuka značky Renault je najširšia na našom trhu a väčšinu úžitkových vozidiel možno ďalej transformovať podľa požiadaviek klienta. To je dobrý predpoklad na unifikáciu vozového parku a tým aj na maximálnu optimalizáciu prostriedkov vynakladaných na nákup a prevádzku firemných vozidiel.
Úžitkové vozidlá Renaultsa pre svoju spoľahlivosť a modularitu hodia na úpravy a prestavby podľa individuálneho želania zákazníka. V spolupráci so špecializovanými partnermi sme pre našich zákazníkov pripravili typizovanú ponuku najčastejšie žiadaných prestavieb. V súčasnosti RENAULT Slovensko spolupracuje so šiestimi certifikovanými prestavbármi vozidiel Renault: Hustra, s.r.o., AUTO-KLIMA Bratislava spol. s r.o., Aviana Plus, s.r.o., PROCAR, a.s., PANAX F.C.S. s.r.o. a PARAGAN s.r.o. Tohtoročná Business Tour je z veľkej časti zameraná práve na lokálne prestavby a spoluprácu s certifikovanými prestavbármi.
Renault Business Tour 2012, ktorej cieľom je prezentovať širokú škálu prestavieb úžitkových automobilov značky Renault, sa tento rok zastaví u trinástich participujúcich dealerov po celom Slovensku. Táto „túra“ sa na Slovensku opakuje už tretí krát. Renault Business Tour začína 2. mája a končí 31. októbra 2012, pričom „túra“ pobudne u každého participujúceho dealera 2-3 týždne.
 
 

 

Prečítajte si aj

Back to top button