Motorizmus

Spoločnosť Kia Motors Slovakia sa stala národným víťazom v súťaži European Business Awards 2014/15

Spoločnosť Kia Motors Slovakia, výrobca automobilov a motorov na Slovensku, sa stala v rámci súťaže European Business Awards národným víťazom v kategórii „Životné prostredie a zodpovedné podnikanie.“

Do aktuálneho, v poradí už ôsmeho ročníka prestížnej súťaže, sa zapojilo viac ako 24 000 spoločností z 33 európskych krajín. Celkovo 709 firiem v desiatich kategóriách získalo titul národný víťaz a postúpilo do druhého kola súťaže. Závod Kia Motors Slovakia sa do súťaže European Business Awards prihlásil do kategórie Životné prostredie a zodpovedné podnikanie, keďže filantropické aktivity v žilinskom regióne realizuje už od roku 2004.
 
Projekty sú zamerané na ochranu životného prostredia, vzdelávanie, bezpečnosť, rozvoj miestnych samospráv, sociálnu pomoc, podporu zdravotne postihnutým občanov a hendikepovaných športovcov, ktorým Kia pomáha prekonávať nielen športové prekážky. V tomto roku Kia plánuje priamo finančne podporiť aktivity v hodnote viac ako 292 000 eur, pričom ďalších 656 000 eur bude prerozdelených prostredníctvom Nadačného fondu Kia v Nadácii Pontis.
 
„Sme potešení, že môžeme opätovne reprezentovať Slovensko na pozícii národného víťaza aj v tomto roku. Súťaž  je prehliadkou tých najdynamickejších európskych spoločností, preto sa už veľmi tešíme na jej druhé kolo, v ktorom budeme môcť ľuďom lepšie vysvetliť, akým spôsobom dosahujeme úspech nielen v oblasti podnikania, ale aj spoločenskej zodpovednosti,“ povedal  Eek-Hee Lee, prezident a CEO spoločnosti Kia Motors Slovakia.
 
Spoločnosť v ďalšom kole prihlási na webovú stránku súťaže prípadovú štúdiu vo forme videa, za ktoré bude môcť široká verejnosť hlasovať. Porota pozostávajúca z celoeurópskych biznis lídrov, akademikov a podnikateľov si vzhliadne videá všetkých národných víťazov a tým najlepším udelí titul Ruban d’Honneur.
 
Nositelia titulu postúpia do veľkého finále, ktoré sa bude konať v roku 2015. Všetci národní víťazi sa zúčastnia verejného hlasovania, kde sa rozhodne o verejných víťazoch z každej krajiny. Minulý rok súťažné videá získali viac ako 93 000 hlasov a webovú stránku súťaže navštívilo vyše 400 000 ľudí.
 

Prečítajte si aj

Back to top button