Motorizmus

Nová signatúra pre novú identitu Renault – Passion for life

Spolu s modelom Nový Espace predstavil Renault aj novú signatúru pre novú identitu značky Renault: “RENAULT – Passion for life.”

Ilustruje nový prístup k vozidlám, ktorý sa zmenil spolu s dizajnom v roku 2012. Nová signatúra podčiarkuje záväzok vyrábať kvalitné a atraktívne vozidlá pre každodenné použitie. Nová identita značky sa postupne zavádza od 15. apríla 2015.
  
Znovuzrodenie značky
Renault má dlhú tradíciu vo výrobe „Voitures à Vivre“ (preklad: autá pre život). Vozidiel, ktoré majú inovatívny dizajn a vedia sa prispôsobiť zákazníkom. Od roku 2012 sa tento prístup stal súčasťou firemnej DNA Renaultu s cieľom osloviť viac zákazníkov. To znamenalo zmenu v prístupe k dizajnu vozidiel, ktoré sú dnes senzuálne, emotívne a atletické. To potvrdzujú aj nové modely Renault ako Clio, Captur, Twingo, Kadjar a teraz už aj nový Espace. Slogan “Renault – Passion for life” je zdôraznením prebiehajúcich zmien a úsilia spoločnosti Renault vyrábať vozidlá pre každodenné použitie.
 
Nová grafická identita aj pre skupinu Remault
Spolu so zmenou identity pre značku Renault prechádza zmenou aj logo pre Skupinu Renault (Skupina Renault združuje značky Renault, Dacia a Renault Samsung Motors). Táto zmena sa dotkne všetkých výstupov skupiny ako sú video spoty, printová reklama či rozhlasové spoty. Diamant v logu je výraznejší a bez pozadia. Pôsobí tak veľkorysejšie, exkluzívnejšie a lepšie sa zhoduje s modelmi vozidiel Renault. Žlté pozadie bolo nahradené decentným prúžkom, ktorý ma teplejší odtieň žltej a lepšie tak vyvažuje logo Skupiny. 
 

Prečítajte si aj

Back to top button