Motorizmus

Autosalón potvrdil pozíciu lídra v rámci stredoeurópskeho regiónu

Viac ako 40 zastúpených značiek, vyše 70 slovenských výstavných premiér a dve európske premiéry boli hlavným lákadlom pre takmer 198 000 návštevníkov, ktorí prišli na bratislavský Autosalón počas šiestich dní jeho trvania.

Vďaka množstvu zastúpených značiek a novým značkám, ktoré po odmlke na Autosalóne vystavovali, bol najsilnejším ročníkom za uplynulú dekádu. Na ploche 40.000 m2 sa predviedli offroady, SUV, hatchbacky, kupé, sedany, limuzíny, kabriolety a ďalšie typy vozidiel vo všetkých cenových kategóriách od širšie prístupných až po najluxusnejšie automobily za stovky tisíc eur.
 
Reprezentatívne limuzíny, ale aj rýchle superšporty mohli návštevníci vidieť v sekcii Exclusive Salon. Záujem zaznamenala aj sekcia karavanov a obytných prívesov, ktoré tvoria alternatívu ku klasickým automobilom. Atmosféru veľkolepého motoristického podujatia navodil sprievodný program. Testovacie jazdy, kuriérsky test úžitkových vozidiel, crash testy, expozícia veteránov, simulátory nárazu a prevrátenia vozidla a otvorenie tuningovej sezóny sa postarali o fantastickú zábavu. 
 
Počas Autosalónu boli odovzdané ocenenia za najkreatívnejšie expozície. Tento rok ich získali Mercedes – Benz Slovakia, s.r.o., Peugeot Slovakia, s.r.o., Porsche Slovakia, s.r.o. za expozíciu Volkswagen a Hyundai Motor Czech, s.r.o., organizačná zložka Slovakia. Ocenenia udelil aj vydavateľ časopisu Auto Magazín a Profi Auto desiatim automobilom, ktoré vynikali v niektorej z vybraných kategórií.
 
Incheba už teraz rozbieha prípravy na budúcoročný Autosalón, ktorý sa uskutoční v termíne 25.-30.4.2017.

Prečítajte si aj

Back to top button