Cestná doprava

Seriál spoločnosti Volvo Trucks „Reality Road“ bol vzhliadnutý viac než v 50 krajinách

Seriál spoločnosti Volvo Trucks „Reality Road“ oslavuje na internete úspech. Už po dvoch týždňoch bol jeho obsah vzhliadnutý viac než dva milióny krát vo viac ako 50 krajinách.

Tento televízny seriál, uvedený 11.júna na kanáli Youtube spoločnosti Volvo Trucks ako súčasť marketingovej kampane značky na jej ponuku servisných služieb, rýchlo dosiahol širokého medzinárodného rozšírenia.
 
„So seriálom „Reality Road“ sme sa snažili pristúpiť ku content marketingu (marketing s kvalitným obsahom) iným spôsobom ako ostatní tvorcovia. Sme samozrejme potešení tým, že dochádza k jeho tak masívnemu medzinárodnému rozšíreniu, znamená to prínos pre našu značku aj pre dopyt po našich produktoch a službách“, hovorí riaditeľ pre styk s verejnosťou spoločnosti Volvo Trucks Per Nilsson.
 
Seriál „Reality Road“ bol uvedený ako súčasť kampane pre Volvo Trucks Services. Jeho cieľom je demonštrovať silu servisnej ponuky spoločnosti Volvo Trucks a vytvoriť zábavnú televíznu reláciu, ktorá by sa zapáčila širokému publiku. Seriál sa skladá z ôsmych dielov a z množstva doplňujúcich materiálov.
 
Fakty o Reality Road
V tomto televíznom seriáli jazdí speváčka Mapei s nákladným vozidlom po Európe a nahráva hudobné video pre svoj nový titul „Million Ways to Live“. Pomáha jej režisérka a blízka priateľka Liza Minou Morbergová a vodič z videa „Epic Split“ Jens Karlsson. V priebehu seriálu vidíte, ako sú služby rôznymi nečakanými spôsobmi podrobované skúškam a tiež môžete sledovať Mapei, ako sa zoznamuje so svetom nákladných vozidiel a vysporiada sa s jeho nástrahami.
 
„Reality Road“ v číslach
Seriál Reality Road bol vzhliadnutý viac než dva milióny krát vo viac než 50 krajinách na všetkých kontinentoch. Jeho doposiaľ najpopulárnejším dielom je ten tretí s názvom „Truck Ballet in Berlin“, obsahujúci kaskadérsky kúsok na dvoch kolesách. 

Prečítajte si aj

Back to top button