Letecká doprava

Cestujúcim na bratislavskom letisku pomáhajú s orientáciou informátori

Odlietate z Letiska M. R. Štefánika na dovolenku po prvý raz a netušíte, kam ísť po vstupe do odletovej haly?

Kedy sa otvárate check-in a na ktorý pult sa treba ísť zaregistrovať? Aby letisko ešte viac uľahčilo cestujúcim ich orientáciu na letisku, v priestoroch odletovej haly sa počas letnej sezóny pohybujú označení informátori, ktorí cestujúcich aktívne oslovujú, ak vidia, že potrebujú s čímkoľvek pomôcť.
 
Najvyťaženejšou sezónou na letisku je počas roka dovolenková sezóna, ktorá trvá približne od polovice júna do polovice septembra. Okrem pravidelných letov v tom čase pribúdajú aj nepravidelné dovolenkové charterové lety a s nimi cestujúci, ktorí sa letecky prepravujú len zriedka, alebo doposiaľ vôbec. Cestujúcim, ktorí odlietajú z Bratislavy, preto pomáhajú 24 hodín denne počas leta 5 brigádnici – študenti stredných a vysokých škôl.
 
„Cestujúci sa najčastejšie pýtajú, na ktorý check-in pult majú ísť, kde je bezpečnostná kontrola, na predmety, ktoré môžu mať v batožine, aké sú limity na tekutiny,“ vymenúva zo skúseností informátorka, ktorá sa počas zmeny pohybuje v priestoroch odletovej haly viditeľne označená tričkom a identifikačnou kartou letiska.
 
Okrem brigádnikov je cestujúcim k dispozícii 24 hodín denne Centrálna informačná služba v odletovej hale letiska, na ktorú sa môžu obrátiť osobne, telefonicky na čísle 02/3303 3353 či e-mailom na adrese info@bts.aero s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa odletov či príletov do/z Letiska Bratislava.
 
Rovnako sa v priestoroch terminálu nachádzajú telefóny – pevné linky s číslom 3353, na ktoré môže cestujúci zavolať v prípade, že sa nachádza za bezpečnostnou kontrolou a nie je si istý napríklad číslom nástupnej brány. Informácie o letoch, nástupných bránach tiež možno nájsť na informačných tabuliach na mnohých miestach v celom termináli.
 

Prečítajte si aj

Back to top button