Logistika a skladovanie

Nová identita značky TNT stavia do popredia ľudí

TNT v rámci stratégie Outlook mení identitu značky.

Nový slogan „The People Network“ súčasne vyzdvihuje ľudí pracujúcich v TNT aj jej unikátnu európsku cestnú sieť. Zároveň odráža kultúru spoločnosti, podporuje budovanie silných vzťahov so zákazníkmi a prezentuje TNT ako sieť ľudí, ktorí pomáhajú zákazníkom rozvíjať ich biznis.
Nová identita TNT je súčasťou ohlásenej stratégie Outlook a stavia spoločnosť do pozície vyzývateľa na trhu malých a stredných spoločností. TNT je prirodzenou voľbou pre tieto firmy, pretože si uvedomuje, že klient nie je čiarový kód a potrebuje osobný kontakt.
 
Prečo The People Network?
V priebehu posledných 70 rokov vybudovala TNT najrozsiahlejšiu európsku cestnú a leteckú sieť pre balíky a ťažké náklady a je vysoko hodnotená pre svoj priateľský prístup k zákazníkom. „Máme jasnú stratégiu sústrediť sa na naše najsilnejšie stránky: našich ľudí, ľudský prístup v jednaní so zákazníkom a našu jedinečnú sieť. Zákazníci nie sú čiarové kódy a my nie sme roboti. My všetci si uvedomujeme, čo ženie našich zákazníkov vpred: rast firmy s ľudským prístupom. Venujeme čas tomu, aby sme porozumeli, čo zákazníci skutočne potrebujú, a to nás odlišuje od ostatných. My sme The People Network,“ hovorí Tex Gunning, prezident TNT.

Strategická voľba
Nová identita podporuje spôsob zmýšľania TNT a jej pozíciu vyzývateľa na trhu. Tieto investície do značky TNT sú v súlade so stratégiou firmy ponúkať zákazníkom ešte lepšiu skúsenosť a podporovať svoju európsku sieť. TNT chce dosiahnuť rast ziskovosti prostredníctvom zvýšenej produktivity a efektivity siete. V nasledujúcich mesiacoch budú spustené nové obchodné iniciatívy s cieľom udržať existujúcich a získať nových zákazníkov z radov malých a stredne veľkých firiem.
 
Kampaň
TNT kampaňou naprieč Európou – od TV reklám, cez rozhlasové spoty a bilbordy až po cenové a lojalitné programy – posiela silný odkaz, že verí v osobný kontakt ako rozhodujúci parameter v modernej logistike. Dick van der Lecq, riaditeľ holandskej reklamnej agentúry Etcetera/DDB, ktorá vytvorila kampaň, hovorí: „V minulosti zákazníci kupovali produkty alebo značky. V súčasnosti zákazníci vedome kupujú firmu, jej DNA a ľudí v pozadí značky. Rozhovory s tisíckami zamestnancov TNT nám ukázali jediný správny spôsob, ako vyjadriť ich postoj smerom k zákazníkom: ľudská prepravná spoločnosť. Z ľudí vytvorený kamión v TV reklame je jednou z foriem, ako sa to dá vyjadriť. Video o výrobe tejto reklamy tvorenej v spolupráci s TNT zamestnancami sa oplatí vidieť na sociálnych sieťach.“
 
 

Prečítajte si aj

Back to top button