Portál magazínu Transport a Logistika zameraný na motorizmus, dopravu a logistiku

28. 01. 2016

Kuriérska služba na hodinu presne

Stále viac a viac Slovákov využíva nakupovanie cez internet, a preto majú kuriérske spoločnosti o prácu postarané.

Zdielať článok na Facebooku
Zákazníci ich služby zväčša uprednostňujú pred službami klasickej pošty, keďže doručovanie zásielok kuriérom je flexibilnejšie, rýchlejšie a často aj lacnejšie. Jediným problémom môže byť príchod kuriéra v čase, keď klient nedokáže prebrať svoju zásielku. Tomu je však koniec, aspoň v jednej z prepravných spoločností pôsobiacich na Slovensku.
 
60 minútový interval na príchod kuriéra
Kuriérska spoločnosť DPD zaviedla v poslednom období niekoľko prevratných noviniek, ktoré výrazným spôsobom zefektívňujú proces prepravy zásielok k ich adresátom. Hlavná motivácia na vylepšenie služieb bola jednoznačná – zvýšiť pohodlie klientov pri doručovaní balíkov, navyše, v čo najkratšom čase. Jednou z noviniek, s ktorou prišla táto prepravná spoločnosť, je služba Predict.
 
Vďaka nej je adresátovi v deň doručenia zásielky odoslaná SMS nielen s presným časovým intervalom návštevy kuriéra v trvaní jednej hodiny. Adresát sa preto môže pohodlne zariadiť tak, aby svoj balík mohol prebrať, pričom čakanie na kuriéra sa skráti z celého dňa len na maximálne 60 minút.
 
Expresná zásielka v rukách adresáta už v nasledujúci deň
Klienti kuriérskych spoločností kladú čoraz väčšie nároky aj na čas doručenia, pričom v mnohých prípadoch je nutné doručenie už na nasledujúci deň. Prepravná spoločnosť DPD reaguje na tieto potreby svojich zákazníkov, ktorí majú možnosť využiť službu expresná zásielka. A to konkrétne doručenie balíka do 10:00, 12:00, resp. 18:00 hodiny v nasledujúci pracovný deň.
 
Sledovanie zásielky, jej presmerovanie a mnohé iné možnosti online klientskeho rozhrania
Moderné technológie, ku ktorým má dnes prístup takmer každý, neobchádzajú ani kuriérske spoločnosti. Zákazníci DPD využívajú pokročilé klientske rozhrania, v ktorých je dostupné nielen online sledovanie zásielky, no napríklad aj možnosť jej presmerovania na inú adresu, zmena termínu doručenia či voľba uloženia balíka v odbernom mieste Pickup, kde sa dá následne osobne prevziať počas ďalších 7 dní. Odosielatelia v online rozhraní môžu navyše jednoducho spravovať adresy svojich klientov, tlačiť prepravné štítky, a tak zefektívniť chod vlastnej logistiky.
 

transport.sk, DPD

Diskusia k článku

  • Zatiaľ neboli vložené žiadne komentáre Zatiaľ neboli vložené žiadne komentáre