Motorizmus

Spoločnosť EUROPART je v roku 2019 „DIGITÁLNE na cestách!“

Digitalizácia je na celom svete jedným z aktuálnych hesiel.

Vedúci európsky predajca náhradných dielov pre ťahače, návesy a autobusy je viac, ako len heslo. Spoločnosť EUROPART poskytuje svojimi digitálnymi riešeniami odpovede na potreby svojich zákazníkov. Či už informácia, organizácia alebo mobilita – podnik z Hagenu sa cíti byť pripravený na národnú a medzinárodnú hospodársku súťaž v roku 2019.

„Pre nás je stredobodom vždy zákazník. A zákazník stále viac využíva digitálne technológie,“ vysvetľuje Olaf Giesen, CEO spoločnosti EUROPART, pohnútky pre zmenu. „Keď chcem byť dnes blízko zákazníka, potom už nestačí iba vytlačená príloha a návšteva obchodného zástupcu, potom musím byť k dispozícii ako podnik, informatívny a používateľsky prívetivý.“ Nakoniec kampaň „Vášeň spája!“ k 70-ročnému jubileu ukázala spoločnosti EUROPART, aká dôležitá je blízkosť k zákazníkovi na trhu s dielmi pre úžitkové vozidlá.

Okrem klasických prvkov, ako internetová stránka a newsletter, vsádza spoločnosť EUROPART na nové nástroje a upúšťa od zvyčajných konceptov. Zavedenie aktuálneho systému EWOS (EUROPART Werkstatt Online Systems) na konci roku 2018 bolo prvým krokom, ako zákazníkov aktívne podporiť aj digitálne pri ich každodennej práci. Systém EWOS 3.0 sa stal mobilným, je ho možné individualizovať a používateľa podporuje pri organizácii jeho dielne alebo prevádzky. Okrem toho poskytuje mnohé funkcie v oblasti technických údajov.

Pre EUROPART je mobilita v hľadáčiku vývoja. S aplikáciou EUROPART môže zákazník využívať služby od roku 2019 ešte pohodlnejšie a rýchlejšie. „Keď som práve u zákazníka v dielni alebo som na rokovaní so zákazníkom mimo firmy, potom je ideálne, keď môžem vziať do ruky tablet a priamo na mieste môžem vyhľadávať alebo objednávať,“ opisuje pán Giesen príklad použitia. „Pretože dnes už nie je možné povedať: Ozvem sa neskôr, keď budem opäť v kancelárii.“

Aj pri klasických ponukách podporujúcich predaj ide spoločnosť EUROPART dôsledne cestou digitalizácie. Vytlačená príloha „Obľúbené produkty“ sa nahrádza za „HERO Deals“. V nadväznosti na aktuálnu reklamnú kampaň „Hrdinovia z dielní“ vytvorí hrdina týždenne šesť ponúk. To zvýši rytmus trojnásobne. Okrem toho vďaka mobilnému, digitálnemu riešeniu upúšťame od vytvárania tlačenej krátkodobej reklamy, aby sme aj na tomto poli pôsobili ekologickejšie. Trvalé publikácie, ako napríklad katalógy, tým nebudú dotknuté. Pretože sa v dielňach a prevádzkach používajú spravidla viacero rokov a je ich možné opatriť poznámkami. Dodatočne sa tieto publikácie ponúkajú prostredníctvom nástroja iPaper na našej internetovej stránke a poskytujú pridanú hodnotu priameho prepojenia na objednávku.

Úspešná cesta smerom do sociálnych sietí bude v spoločnosti EUROPART dôsledne pokračovať aj naďalej. Zameriavame sa pritom na Facebook a YouTube. Napínavé videá, zaujímavé správy a užitočné tipy majú za úlohu nadchnúť sledovateľov. „Tieto aktivity nie sú zamerané priamo na nákupy našich zákazníkov u nás,“ opisuje Daniel Zinn, Head of Marketing aktivity na sociálnych médiách. „Ide viac o to, aby sme sa prezentovali ako podnik a ukázali, kto sa skrýva za spoločnosťou EUROPART a že máme niečo spoločné – vášeň.“

Prečítajte si aj

Back to top button