Motorizmus

Sneacars značiek Renault & Le Coq Sportif: od vývoja automobilov k dizajnu topánok

Odhaľte tajomstvo tenisiek Laurensa van den Ackera, šéfdizajnéra Skupiny Renault.

Jedno auto – jedna teniska
Autosalón Paríž 2010. Renault predstavuje DeZir, výnimočné elektrické „športové GT“. Prvý koncept nového šéfdizajnéra Skupiny Renault Laurensa van den Ackera. DeZir inšpiroval Clio IV. Hrejivý a zmyselný dizajn tejto novej vizuálnej identity sa čoskoro objavil v celom modelovom rade značky Renault.

Vedľa svojho konceptu stál Laurens pevne vo svojich čierno-červeno-bielych teniskách Adidas vyrobených na mieru a pripomínajúcich farby tohto automobilu. Vznikol tak vzťah medzi mužom a jeho strojom. Vždy keď šéfdizajnér predstavoval nový koncept alebo sériový model, mal obutý nový pár tenisiek – farebne totožný s prezentovaným modelom. Tento symbol kreativity sa stal značkou šéfdizajnéra Skupiny Renault, Laurensa van den Ackera,

Od jeho prvých „adidasiek“ až po najnovšie tenisky Le Coq Sportif vyrobené na mieru pri príležitosti predstavenia novej generácie modelu Captur, už 20 modelov precestovalo svet a haly autosalónov, kde sprevádzali modely R-Space, Frendzy, Twin’run, Initiale Paris, TreZor a EZ-ULTIMO, ako aj Twingo, Clio, Mégane, Scénic, Kadjar, Talisman a Espace. Každý pár má vlastný príbeh.

Vedieť všetko…
Tenisky z hľadiska symboliky, kreativity, personalizácie a materiálov vznikajú podobnými metódami ako automobil.
Prečo sa Laurens rozhodol nosiť tieto tenisky? Prečo je personalizácia natoľko dôležitá? Nový Captur je s 90 farbami karosérie, 18 kombináciami interiéru a ôsmimi druhmi osvetlenia interiéru synonymom personalizácie. Ako vznikajú tieto pozoruhodne personalizovateľné automobily? Ako funguje spolupráca medzi automobilkou a odevnou značkou?

Prečítajte si aj

Back to top button