Motorizmus

Výborné „vysvedčenie“ pre Opel

Historicky najlepší mesiac, posun v rebríčku, rast trhového podielu.

Krásnym „vysvedčením“ sa môže pochváliť  Opel na Slovensku: v júni sa na Slovensku predalo 626 osobných a ľahkých úžitkových automobilov Opel, čo je historicky najlepší  výsledok. „Ešte nikdy za celú dobu pôsobenia značky Opel na Slovensku sa nám nepodarilo počas jedného mesiaca predať toľko automobilov,“ povedal Pavel Šilha, generálny riaditeľ slovenského zastúpenia značky Opel. Celkovo 2763 vozidiel Opel predaných počas prvých šiestich mesiacov roka 2018 predstavuje nárast o 19,42 % oproti rovnakému obdobiu roka 2017. Takto výrazne nezvýšila svoj predaj nijaká z „TOP 10“ najpredávanejších automobilových značiek, pôsobiacich na Slovensku!
 
Skvelý jún, ktorý zavŕšil polročné výsledky Opel, súčasne znamená, že Opel sa v medziročnom porovnaní posunul v rebríčku značiek až o dve miesta dopredu a obsadzuje siedme miesto. „Ešte viac nás ale teší posilňovanie trhového podielu, pretože ten o sile a výsledkoch značky vypovedá najviac,“ povedal riaditeľ Šilha. „Medziročne sme zvýšili trhový podiel zo 4,4 % na 4,92 %, čo je naozaj výrazné posilnenie.“
 
Bestsellerom značky Opel je dlhodobo populárna Astra, ovenčená titulom európskeho automobilu roku 2016, ktorých sa počas prvého polroka predalo 483 kusov. Veľmi dobre sa rozbehol aj kompaktný SUV model Crossland X, ktorý si našiel 417 zákazníkov. Výborne si vedie aj vlajková loď Insignia, ktorá je s 336 predanými kusmi suverénnou „trojkou“ svojho segmentu. „A už onedlho sa začne predávať model Combo, ktorý bude dostupný ako v úžitkovej, tak aj v osobnej verzii, takže sme si istí, že Opel bude aj ďalej na  Slovensku posilňovať,“ dopĺňa Pavel Šilha, generálny riaditeľ slovenského zastúpenia automobilky Opel. 

Prečítajte si aj

Back to top button