Motorizmus

Značka Volvo Trucks si prvé miesto v rebríčku predaja nákladných vozidiel obhájila po tretíkrát

Spoločnosť Volvo Truck Slovak hodnotila svoje pôsobenie na slovenskom trhu za uplynulý rok.

Značka Volvo Trucks už tretíkrát po sebe získala pozíciu trhového lídra v počte predaných nákladných vozidiel. Najvyšší trhový podiel v tomto segmente potvrdili najnovšie údaje v štatistike registrovaných vozidiel, ktoré zverejnil Zväz automobilového priemyslu Slovenskej republiky (ZAP SR).
 
Športovci tvrdia, že ľahšie je prvenstvo získať ako obhájiť. Obhájiť ho však opakovane je veľký úspech. Presne to sa v uplynulom roku podarilo značke Volvo Trucks na Slovensku. Podľa oficiálnych údajov ZAP SR bolo za rok 2012 na Slovensku zaregistrovaných 801 nových vozidiel Volvo Trucks v kategórii N3 (vozidlá nad 12t). Trhový podiel je 26,73%, čo značku Volvo Trucks robí jednoznačným trhovým lídrom v segmente nákladných vozidiel. Výsledok je o to cennejší, že ho značka Volvo Trucks dosiahla tretí rok po sebe, pričom kumulatívny nárast v porovnaní s rokom 2011 je až 10,79%.

Udalosti, ktoré prispeli k pozícii lídra
K najvýznamnejším udalostiam, ktoré k vynikajúcemu výsledku prispeli, určite patrí uvedenie nového modelového radu Volvo FH na trh, a to počas slávnostnej premiéry v septembri 2012. Slovenským zákazníkom bol nový model predstavený 23. novembra 2012, počas slávnostného Galavečera v bratislavskej Inchebe.
Otvorenie Volvo Truck Centra vo Zvolene niekoľko dní pred Vianocami znamenalo ďalšie rozšírenie pokrytia servisnej siete Volvo Trucks na Slovensku. Okrem kompletného servisu, opráv a predaja náhradných dielov, ktoré centrum ponúka, je svojim enviromentálnym zameraním výnimočné v celom regióne Strednej a Východnej Európy.
S veľkým úspechom a nadšením sa u zákazníkov stretla kampaň „Driver´s Fuel Challenge“. Uskutočnila sa na jar 2012 so zameraním na úsporu paliva. Myšlienka celej kampane vychádza z presvedčenia, že školený vodič dokáže prepravcovi ušetriť nezanedbateľné množstvo pohonných hmôt. Namerané výsledky ušetreného paliva, ktoré sa dajú dosiahnuť úspornou jazdou vyškolených vodičov, pozitívne prekvapili aj samotných zákazníkov.
„Úspechy z posledného roka sú pre značku Volvo Trucks inšpirujúce aj pri plánovaní aktivít na rok 2013″, hovorí Johannes Kjellgren, generálny riaditeľ Volvo Truck Slovak. „Ohlasy obchodných partnerov na náš zákaznícky orientovaný prístup sú veľmi pozitívne, čo nás teší a zaväzuje zároveň. Okrem ďalšieho rozširovania kvalitnej servisnej siete sa budeme snažiť upriamiť ich pozornosť aj na naše nové Volvo FH. Sme presvedčení, že náš nový produkt si to vďaka svojim technologickým vymoženostiam zaslúži.“

Plány Volvo Truck Slovak na 2013
Nový modelový rad Volvo FH bude nosnou témou značky po celý rok. Na jar Volvo Truck Slovak opäť rozšíri svoje servisné pokrytie. Ďalšie Servisné centrum začne svoju prevádzku v Nových Zámkoch.
Na základe mimoriadne pozitívnej odozvy súťaže „Driver´s Fuel Challenge“ sa opäť uskutoční jej ďalší ročník.  Volvo Truck Slovak tak bude pokračovať v aktuálnej téme úspory paliva so snahou pomôcť  zákazníkom zlepšiť ich výsledky vďaka úspornej jazde školených vodičov.
Technologicky špičkový nový model vozidla Volvo FH, orientácia na zákazníkov, široké servisné pokrytie a úspora paliva – to budú hlavné témy, na ktoré sa Volvo Truck Slovak sústredí v roku 2013. Ich naplnenie by na konci roka mohlo opäť priniesť výsledky podobné tým z rokov predchádzajúcich, ale v prvom rade ešte väčšiu spokojnosť zákazníkov.
 

Prečítajte si aj

Back to top button