Motorizmus

Nové Volvo FH prichádza v edícii „Každá kvapka sa počíta“

Úspora paliva je v dnešnej dobre nepochybne jednou z najvyšších priorít prepravných spoločností, čím sa následne kladú vysoké nároky na výrobcov nákladných vozidiel.

Spoločnost Volvo Trucks, trh Strednej a Východnej Európy, v súčasnosti v rámci komunikačnej predajnej kampane, ponúka nákladné vozidlo Volvo FH v špeciálnej edícii „Každá kvapka sa počíta“. Okrem nákladného vozidla tak majitelia, v rámci balíkov služieb, získajú celý rad technologických noviniek zameraných na úsporu paliva, ktoré ešte zvýšia ziskovosť ich spoločností.
 
Edícia „Každá kvapka sa počíta“ ponúka jedno z palivovo najúspornejších nákladných vozidiel na trhu – Volvo FH z novej série, ktoré bolo navrhnuté s ohľadom na vodiča a s dôrazom na zlepšenie ziskovosti prepravnej spoločnosti. Ponuka edície „Každá kvapka sa počíta“ ako prvá na svete zahŕňa niekoľko inovatívnych technológií a služieb na zvýšenie úspory paliva a na pomoc zákazníkom pri ich úsilí zachovať si konkurencieschopnosť a kontrolu nad nákladmi po celý čas.
Táto nová, špeciálna edícia nákladných vozidiel série Volvo FH s konfiguráciou kolies 4×2 je vybavená najefektívnejším pohonom náprav a ďalšími prvkami a službami, vďaka ktorým má popredné postavenie pokiaľ ide o efektívnu spotrebu paliva. Balík „Palivo pre diaľkovú prepravu“ (Long Haul Fuel) je ďalšou súčasťou ponuky edície „Každá kvapka sa počíta“ a zahŕňa ešte viac prvkov a služieb zameraných na úsporu paliva. Okrem iného tu zákazníci nájdu napríklad: systém I-See, systém I-Cruise – softvérový balík pre prevodovku I-Shift, vďaka ktorej je možné znížiť spotrebu paliva  v kopcovitom teréne ešte viac – až do 5 %, ročné predplatné služby Fuel Advice, Dynafleet Fuel & Environment (ročné predplatné) a Školenie vodičov v úspornej jazde (Kurz Ekonomická jazda).
Táto regionálna obchodná kampaň pre vozidlá série Volvo FH, ktorá je naplánovaná na obdobie od marca do decembra 2013, prebieha súbežne s The Drivers‘ Fuel Challenge 2013 spoločnosti Volvo Trucks, trh Strednej a Východnej Európy – súťažou, ktorej cieľom je zdôrazniť význam zručností vodiča v úspornej jazde. Obe tieto aktivity sú neoddeliteľnou súčasťou komunikačnej kampane „Každá kvapka sa počíta“, ktorú spoločnosť Volvo Trucks vedie s cieľom ukázať, že na dosiahnutie výraznej úspory spotreby paliva stačia relatívne jednoduché opatrenia.
 

Prečítajte si aj

Back to top button