Motorizmus

V septembri sa Ford stal najlepšou značkou úžitkových vozidiel v Európe

Predaj vozidiel značky Ford v Európe stúpol v septembri o 12 % vďaka novým a úžitkových modelom, ktoré spoločnosti pomohli dosiahnuť najvyšší podiel za tri roky.

Predaj európskych vozidiel značky Ford stúpol v septembri o 12 percent, zatiaľ čo podiel spoločnosti vzrástol o 0,4 percentuálneho bodu na 9,0 percenta. Ide o najvyšší mesačný podiel, aký automobilka dosiahla od marca 2012. Trhový podiel spoločnosti Ford of Europe stúpol od začiatku roka do dnešného dňa o 0,2 percentuálneho bodu na 8,1 percenta, čo predstavuje najlepší podiel na trhu za prvých deväť mesiacov dosiahnutý od roku 2011.
 
V septembri sa Ford stal najlepšou značkou úžitkových vozidiel v Európe a zaznamenal najvyšší mesačný objem predaja úžitkových vozidiel od roku 1993. V závere tohto roka sa na trhu objavia nové modely Focus a Mondeo, pričom v roku 2015 ich budú nasledovať modely S-MAX, C-MAX a ďalšie. „Je skvelým znamením rozmachu, že sa Ford v septembri stal jednotkou v oblasti úžitkových vozidiel vďaka úspechu zmodernizovanej a rozšírenej rodiny dodávok Ford Transit,“ povedal Roelant de Waard, viceprezident spoločnosti Ford of Europe pre marketing, predaj a služby.
 

Prečítajte si aj

Back to top button