Scania oslavuje 10 rokov na Slovensku

Švédska spoločnosť Scania vstúpila v roku 2002 formou priameho zastúpenia na slovenský trh prostredníctvom dcérskej spoločnosti Scania Slovakia, s.r.o.

Počas uplynulých desiatich rokov si značka Scania vybudovala na trhu pevnú pozíciu. Na Slovensku značka Scania začínala v roku 2002 s dvomi servisnými strediskami a tromi obchodnými zástupcami. Od začiatku bol rozvoj servisnej siete, oblastné pokrytie predaja a kvalita služieb kľúčovými prioritami. Už po prvom roku pôsobenia novozaloženej spoločnosti, sa Scania stala jednotkou na trhu a lídrom v oblasti ťažkých nákladných vozidiel N3b. 


„Trh nákladných vozidiel na Slovensku prešiel za spomínaných 10 rokov významnými turbulenciami. Je pre nás cťou, že naši klienti dlhodobo oceňujú služby a kvalitu vozidiel Scania. Scania sa dokázala presadiť ako najpredávanejšia v roku maximálneho rozvoja nákladnej dopravy 2007, tak i v roku obrovského prepadu trhu a ekonomickej krízy 2009. Za obdobie 10 rokov  dodala na Slovensko 4.592 nových nákladných vozidiel a dlhodobo dosiahla za toto obdobie podiel na trhu 18,8%“, hovorí Karol Sokol, riaditeľ spoločnosti Scania Slovakia.

  


 

V súčasnosti Scania Slovakia vo svojich vlastných šiestich strediskách zamestnáva 171 zamestnancov, ktorí sú na svojich pozíciách pripravení pre kvalitné riešenia konkrétnej požiadavky klientov.

Scania ponúka okrem predaja nových a jazdených nákladných vozidiel celý rad služieb ako opravy a údržbu nákladných a prípojných vozidiel, servisné zmluvy na opravy a údržbu, prenájom vozidiel,  pneuservis, overovanie tachografov, zosúladenie bŕzd na jazdných súpravách, leasing a poistenie vozidiel prostredníctvom spoločnosti Scania Finance, 24 hodinovú službu Scania Asistencia a rôzne typy servisných balíčkov. Nezabúda sa ani  na staršie vozidlá, pre ktoré je pripravený balíček služieb Scania Classic.

Veľmi oceňovaným je produkt Scania Rent (krátkodobý prenájom), pomocou ktorého môžu zákazníci preklenúť krátkodobú potrebu navýšenia prepravnej kapacity v čase ekonomickej neistoty a počas prechodu na emisnú normu Euro 6.  

Jednou z kľúčových hodnôt značky Scania je Zákazník na prvom mieste.

 

Galéria k článku (3 fotografie)

redakcia magazínu TRANSPORT a LOGISTIKA

Podobné články